now :: 2010. december 12., vasárnap, 07:22:55 :: 56 komment

 

 

Elindultunk

 

 

 
 

Ivon
2010. 12. 12.
09:39:51

jaj, jaj! láthatatlanná.
Mage
2010. 12. 12.
10:05:11

Köszönöm.
Jerry1022
2010. 12. 12.
12:27:16

Reklám helye?
Jerry1022
2010. 12. 12.
12:54:35

Valahogy úgy érzem, ehhez köze volt Mage barátunknak, egy-két kérdés és a rá válaszolható opció a sajátos humorát feszegeti. Továbbá a tény, hogy a hirtelen felindultságból regisztráltak száma közel fedésben van a törzsolvasókkal.
Mage
2010. 12. 12.
19:37:01

Igen, én csináltam.
almost_nobody
2010. 12. 12.
23:38:41

Woot!
mr.
2010. 12. 13.
11:48:41

látod, tudsz te feketén kívüli dizájnt is, ha akarsz. pofás lett. sok sikert hozzá!
Mage
2010. 12. 13.
22:12:53

Köszönöm szépen.

A logóban és a menü fontban Mana keze is benne van.
MA
2010. 12. 13.
22:16:34

Szűz lányok vannak az oldalon?
Mana
2010. 12. 13.
23:11:47

Szűz férfiak is András, szóval csak bátran.
Mage
2010. 12. 14.
01:03:41

András: előre szólok: lesznek változások, de még nem tudom, milyenek.

Ezt mindenképp vedd figyelembe, amikor regisztrálsz.

haynau
2010. 12. 17.
01:55:16

A captcha-doboz jó hecc, de a huszadik nekifutás után beleuntam. Vagy direkt szívatásnak tetted be, vagy egyszerűen nem működik...
Mage
2010. 12. 17.
02:40:45

Ez a google féle reCaptcha, ami nem az őszkáoszba küldi az általad begépelt szöveget, hanem hasznos célt, az éhező afrikai gyerekek a könyvek digitalizását támogatod minden szó begépelésével. Olyan szavakat dob, amlyeket az OCR nem ismert fel.

link

Muszáj beraknom, mert különben 3 perc alatt lehet 1000000 millió usert regisztrálni, és annak nem igazán örülnék.

Mi történt? Azt írta ki, hogy nem jó az ellenőrző kód? Tettél közéjük space-t?
Mage
2010. 12. 17.
05:09:50

Jézusom, tegnap óta tényleg nem működött egy hülye config hiba miatt.

Ha regisztrálsz, kárpótollak az elveszett idődért, és elnézést kérek.
haynau
2010. 12. 17.
10:32:59

Igen, azt írta ki, hogy nem jó az ellenőrző kód. Igen, tettem space-t. Igen, azért akartam regisztrálni, mert kiváncsi voltam, mi is ez és hogy működik.

Egyébként csak azért kérdeztem, mert picit ismerve a humorodat, nem voltam biztos benne, hogy nem csak egy poénoldalról van-e szó, ami a captcha-nál direkt szívat.

Este otthoni PC-ről megint megpróbálom, az irodai ős-Explorer meg sem jeleníti a captcha-dobozt. Fogalmam sincs, miért. Pedig Explorer 8. Talán valami céges firewall. De a kiváncsiság még mindig megvan, úgyhogy semmi gond: FOGOK regisztrálni.
Laura
2010. 12. 17.
11:15:23

Bár én még soha nem regisztráltam egyik társkereső oldalra sem - eddigi életem során sosem voltam hosszabb ideig egyedül -, van egy-két ismerősöm, aki rendszeresen próbálkozik ezzel a módszerrel párt találni.
Sokszor gondolkodtam már azon, vajon egy férfit mi indíthat arra, hogy társkereső oldalon vadásszon nőkre (és most nem provokálni szeretnék, tényleg érdekel). A női szerep az ismerkedés során általában passzív, sokan nem hajlandók az első lépést megtenni a nekik tetsző férfi felé, mert úgy gondolják, az a férfi feladata. Tehát ezeknek a nőknek nyilván nehéz párt találni, ha a kiszemelt férfiak nem közelednek, az ő esetükben végül is megértem, hogy élnek egy ilyen lehetőséggel.
Azonban egy férfi, ha van kisugárzása, magabiztos a fellépése, értelmesen kommunikál, akkor szinte bármikor, bármilyen helyzetben nyugodtan megszólíthatja a nőt, aki megtetszett neki. Lehetnek akár egy szórakozóhelyen, akár könyvtárban, múzeumban, utcán, stb. Kicsit amúgy is úgy érzem, a társkereső oldalak felhasználói azok közül kerülnek ki, akik minél gyorsabban, minél hatékonyabban akarnak maguknak párt találni, vagyis nem annyira a minőség számít nekik.

Szóval tényleg érdekelne, hogy azok szerint, akik társkereső oldalakra regisztrálnak és van már némi tapasztalatuk, valóban jobb és könnyebb-e ilyen módon ismerkedni, mint a való élet legkülönbözőbb helyszínein, ahol biztosan ez embert látjuk, viselkedésével, öltözetével, gesztusaival, megjelenésével együtt, és nem pedig egy olyan álarcot, amit a virtuális világban gond nélkül fel lehet venni?
mr.
2010. 12. 17.
16:55:28

Laura: a női szerep az ismerkedés során manapság már nem igazán passzív. legalább is koránt sem annyira, mint régebben. sőt, néha idegesítően nem az. (erről persze lehet, hogy mi is tehetünk. nem tudom.)
jómagam eléggé konzervatív vagyok ahhoz, hogy előbb keressek párt/partnert egy szvingerklubb partiján vagy egy pornófilm forgatásán, mint újrahasznosított elektronok között. valószínűleg még alkalmi partnerként sem érdekelne az a nő, aki kipakolja magát az on-line húsboltba. de úgy látom, én vagyok a kisebbség. több haverom is neten lelte meg "élete párját". nem egynél már megvolt az esküvő, gyerek. szóval működik.
nyilván van számtalan előnye. az első körök lefuthatók úgy, hogy nem kell sminkelni, öltözködni. nem igényel tánctudást, viselkedéskultúrát. van olyan férfi ismerősöm, aki irodalmi szinten beszél három nyelvet, de nem tud megszólalni egy nő előtt. sokan - valamely külső, belső okból - gátlásosak. nekik is jól jön, hogy az első lépéskor nem kell a másik szemébe nézni. és persze (relatíve) olcsó, hiszen vannak ingyenes oldalak is, ha bírod a sok kéretlen reklámot. nincs vacsoraköltség, mozi/színházjegy, egyéb programdíj és megspórolod azokat a kínos perceket/órákat is, amikor az első pillanatban kiderül, hogy inkompatibilisek vagytok, de még előttetek a betervezett éjszaka.
aztán itt van a lehetőségek kiszélesedése. a neten, egy nagyobb társkeresőn tízezrével akadnak példányok a keresett nemből. ha kevésbé vagy válogatós, akkor meg húszezresével. míg manapság sokaknak olyan az életmódja, hogy egész nap otthon (vagy a munkahelyén) ül a gép előtt, on-line vásárol, és csak a közértbe vezető úton vagy a kollégái között (akik rosszabb esetben ugyan olyan neműek) találhat párt magának. ami igen kicsi választék.
szerintem kell az ilyen dolog, hiánypótló, akár csak a bélyeggyűjtés. az más kérdés, hogy személytelensége, ötlettelensége és piaci jellege miatt engem kb. egyformán érdekel mindkettő.
(a kedvenc képem a társkeresőkről az, amikor összejön a neten a pár, de azért még továbbra is fent maradnak a párkeresőn, biztos, ami biztos alapon. bizonyára élvezetes lehet ekkora bizalmát élvezni a másiknak.)
Mage
2010. 12. 17.
20:14:29

haynau: Köszönöm a visszajelzést. Legalább kiírja a benti géped a hosszú, piros szöveget (hogy le van tiltva a javascript) a captcha helyén?
Rafina
2010. 12. 18.
13:10:36

Mi az a láthatatlanná tévő köpeny?
Mire jó?
haynau
2010. 12. 18.
14:20:47

@Mage: Nem, nem ír ki semmit, csak szimplán nem látom a captcha-boxot. A benti gépen a Firefox sem jelenítette meg.
haynau
2010. 12. 18.
14:30:03

@Mage: Otthoni PC - siker. Tetszik az oldal, fogalmam sincs, akarok-e ott párt találni, de már a humoros szerkesztés miatt is megérte regisztrálni. Nagy gratula!
Mage
2010. 12. 18.
18:52:45

haynau: Köszönöm a visszajelzést és a fáradozást, meghálálom.

noscript tag van a captcha fölött, nálam minden browserben megjelenik a figyelmeztető szöveg, ha letiltom a javascriptet. Jó erős lehet a céges tűzfalatok. Utánajárok hamarosan.
Mage
2010. 12. 18.
19:05:13

Rafina: link
Rafina
2010. 12. 18.
22:22:38

értem:-)
Köszönöm!
Mage
2010. 12. 18.
23:30:15

Laura: az embereket - nőket és férfiakat egyaránt - három csoportra lehet osztani az önbizalom alapján.

Az első csoportba nagyon kevés ember kerül: az, akinek valóban sok (elegendő) önbizalma van. Az kerül ide, akinek a szülei 1 és 4 éves kora között sokszor mondták, hogy "szép és okos vagy", és ő ezt elhitte.

A második csoportban sincsenek sokan. Talán még kevesebben: az kerül ide a harmadik csoportból, aki az életének egy bizonyos pontján felismeri, hogy mégiscsak jól jönne az önbizalom, tudatosan dolgozik rajta, és előre halad. Fejleszti az önbizalmát. Vannak nehéz pillanatai, de túl tud lendülni rajtuk, és nem csak elméletben van tisztában a saját értékeivel. Ehhez persze hinni kell a jellemfejlődésben is.

A harmadik, messze legnagyobb csoport az, akinek nincs elég önbizalma, és nem is lesz neki. Őt nem dícsérték a szülei, vagy nem hitte el. Ide kerülnek azok is az első csoportból, akikkel történik valami.

Első ránézésre nehéz lehet megmondani, kit hova tartozik.

A legtöbb ember, akiről a tágabb környezete azt gondolja, hogy sok önbizalma van, a harmadik csoportba jár.

Hasonlóan ahhoz, mint amikor valakire azt mondják, hogy "erős személyisége van". Ez a kijelentés az esetek 98%-ában azt jelenti, hogy az illetőnek "erőszakos személyisége van". A kettő között ég és föld a különbség, mégis sokan tévesztik össze.

Az önbizalom megjátszása rengeteg emberrel szemben működik, ezért teljesen érthető stratégia.

Csernus ebből él.

A második csoportba tartozót onnan lehet könnyen felismerni, hogy a harmadik csoport ösztönösen utálja őt. Azért utálja, mert felismeri benne, hogy ő megküzd saját magával és a világgal is, képes fejlődni ebben - az élet sikeressége szempontjából egyik legfontosabb - kérdésben: az önbizalom terén.

(Ezért ordít Csernus a pácienseivel, mert utálja, hogy azok esetleg előbb-utóbb - vele ellentétben - meg fognak gyógyulni. Vagy legalább el mernek menni orvoshoz, ahelyett, hogy könyveket írnának arról, hogy milyen boldogok. Hátha visszahat a könyv.)

Szóval a harmadik csoport ösztönösen és folyamatosan próbálja lehúzni magához a másodikat, nehogy már neki jobb legyen. Az elsőt nem próbálja, arról érzi, hogy esélytelen. Az emberek tudatalattija rendszerint okosabb a tudatuknál.

A második és a harmadik csoport konfliktusa gyakran kerül felszínre hosszú barátságokban és párkapcsolatokban is. Hosszú távon általában megoldhatatlan helyzetet teremt.

A második csoport tagjai viszont kedvelik és segítik egymást támogatással, dícsérettel, ötletekkel. Érzik az összetartozást. És együtt valóban könnyebb.

Az első és a második csoport is jól kijön egymással. Mert a második nem szúrkálja az elsőt, az első meg alapból jól elvan.

Engem eddigi életem során soha, de soha nem próbált megsérteni jó nő. Csak az előnytelen külsejűek, vagy az átlagos, illetve nagyjából szép, de totál önbizalomhiányos nők próbálják a másikat megsérteni (ami egész más, mint szellemesen beszólni). Igaz ez a férfiakra is. Ha egy férfi képes azt mondani, hogy szép kabátom van, az egész biztos vagy az első, vagy második csoportba tartozik. Aki rögtön sértegetni vagy erősködni próbál, az vagy ál-alfa hím (aminek egyébként sok nő bedől), vagy szexuálisan kevésbé sikeres.

Hogy a kérdésedre válaszoljak: az internetes társkereső főleg a második és a harmadik csoportnak jön jól, köztük is inkább a nem-funkcionális-analfabétáknak, mert hogy néha írni kell.

A harmadik csoportnak azért, mert egyébként rengeteg szép nő és jóképű férfi "ápol" magáról hamis önképet (elsősorban a szülei miatt), másrészt mert ott tényleg meg mer szólítani olyat, akit élőben sohasem. És lehet, hogy a másik is hasonló cipőben jár.

A második csoport számára azért jön jól az internetes társkereső, mert rutint szerez.

*************

Az önbizalom kérdése mellett vannak más szempontok is. Az internetes társkeresésnek vannak előnyei és vannak hátrányai az élő ismerkedéshez képest.

Hátránya, amit magad is írtál: az első benyomás hiánya. A csalóka fénykép, a hiányzó ingerek (hang, illat, mozgás).

Előnye, hogy látod a másik szellemi képességeinek határait, mert nem a mellét, vagy a fenekét, vagy a kezét, vagy az arcát bámulod, hanem a mondatait olvasod először. Rengeteg felesleges körtől megszabadulsz ezáltal. Sőt, egy idő után tudni fogod, hogy ki az, akivel nem kell randiznod, mert csalódás lenne. Lehet érezni ezt.

Az társkereső legnagyobb hátránya az, hogy vannak emberek, akik elvből nem regisztrálnak fel.

És pont ez az élő ismerkedés nagy előnye.

Főleg, ha élőben már eljutsz arra a szintre, hogy a szórakozóhelyen vagy az utcán meg mered kérdezni a nőt az első tíz percben, hogy van-e férje vagy gyereke. Mert meglepően soknak van.

Ezt például társkeresőn a többség kiírja magáról.

*************

mr.-t szerintem azért zavarja a társkeresős ismerkedés (a swinger klubhoz képest), mert nem szereti, ha kezdeményez a nő. Én sem szeretem. Tudom, nem igazságos, de ez van. Viszont a puszta fentlétet nem veszem kezdeményezésnek, ahogy az utcán való mászkálást és a barátnőkkel való szórakozást sem.

De ha valaki így érzi, nincs mit tenni. Ez olyan kérdés, ahol az érzések és az ösztönök igazán számítanak.

mr.
2010. 12. 18.
23:46:25

Mage: zavarni egyáltalán nem zavar. sőt, hasznosnak tartom. csak _számomra_ érdektelen.
Mage
2010. 12. 18.
23:53:18

Így értettem én is.
mr.
2010. 12. 18.
23:57:16

Mage: engem nem zavar, ha kezdeményez egy nő. sőt, szerintem szinte mindig a nő kezdeményez. még ha nem is hangosan, csak a gesztusaival. (eltekintve az utcán való utánfütyüléstől, vadidegen szembejövő leszólításától, de ilyesmi nekem soha nem volt a műfajom.)
az erőszakos nők zavarnak. az egy kicsit túlmutat a kezdeményezésen.
Mage
2010. 12. 19.
00:07:48

És élőben jobban szereted kezelni őket?
Mage
2010. 12. 19.
00:13:15

Az meg végképp nem tudom, hova lettek a blogomról a korábbi lájkok. Lassan fél éve nem nyúltam ahhoz a kódhoz, ami kirakja őket (a többihez se nagyon).
mr.
2010. 12. 19.
00:37:26

Mage: ha a menekülés kezelésnek tekinthető, akkor igen. legalább edzésben tartanak.

like: igen, mint ha megfogyatkoztak volna. és a boxuk is nagyobb, mint amennyi benne van.
sarakata
2010. 12. 19.
11:38:41

Laura bejegyzéséhez szólnék hozzá, megnéztem az oldalát is, gratulálok.

Korábbi életemben nekem is egymásnak adták a kilincset az igaziak, csak el kellett fogadni. A kisugárzás, avagy a személyes varázs az interneten keresztül is érzékelhető, amennyiben hajlandóak vagyunk elismerni, hogy állatok vagyunk, s az állati lét adományait, mint mondjuk ösztön, humán nevén intuíció, örömmel használjuk. (Itt Mage politikai hadakozására is reflektálok, mint Tigris. A Tigrisek társadalma tisztességes társadalom, ha éhes vagyok, lecsapom a gazellát, de mivel ember is vagyok, előtte kerekasztal-beszélgetést folytatok vele, hátha van alternatív megoldása, mondjuk szójabab vagy sajt.)

Az internetes ismerkedés hasonlít a castinghoz, amikor behívunk 140 esélyest ahhoz, hogy kiválasszunk egyetlent a főszerepre. Ez munka, viszont kevés utána a keserves meglepetés, jó.
A személyes összevillanás adomány, ajándék, jó.

A felnőtt életben szűkülnek az adományok, egyre inkább nekünk kell döntenünk, jó.

Mage barátunk kezdeményezését a társkereső oldallal mindenképpen támogatnunk kell. Ő egy különös jelenség a Föld nevű bolygón, Isten tudja, mi lesz ebből. Én azt remélem, hogy egy boldog társadalom, akik mi vagyunk.

"Szavak, ez mindenünk." (Eszterházy Péter)


Jerry1022
2010. 12. 19.
12:31:06

Hm. Minap egy másik társkereső oldalon böngészgettem, és ott egy viszonylag vonzó külsejű, de arcát nem felvállaló csajszi nyomott rám egy "flört"-öt. Oké, mondom, legyünk udvariasak, levélváltásban megkérdeztem tőle, mit érdemes tudni róla, adatlapja nem beszédes túlzottan. Válasza: Egy szopás plusz dugás nála 6000. Kissé meglepő válasz, bár azt nem tudom, ha orgazmusa van akkor ad-e ármérséklést...

Egyenlőre Mage oldala nem reprezentatív, (mármint valódi társkeresési szempontból számomra) a relatíve kevés ember végett, mindenesetre maradok. Amúgy tetszik. Mgae-es. Vagymi.
Androidus
2010. 12. 19.
14:15:25

Mage, ha lenne a hozzászólásokhoz lájk, akkor a tegnapi hosszúhoz nyomnék egyet.
mr.
2010. 12. 19.
15:08:24

Jerry1022: szerintem ez már annyira karácsonyi, kedvezményes ár, hogy ebből nem fog engedményt adni, még akkor sem, ha végigsikongatja neked az egész éjszakát. (pontosabban azt a fél órát.)
Laura
2010. 12. 19.
18:58:21

Félreértés ne essék, szerintem nagyon jó ötlet volt létrehozni egy első ránézésre - ezt csak azért mondom, mert nem regisztráltam, tehát mélyebben nem látok bele - nagyon színvonalas, egyedi stílussal tarkított társkeresőt, ami talán tényleg sok embernek segít majd párt találni. Látszik a belefektetett munka, amiért pedig külön gratula, a nulláról létrehozni és felépíteni egy rendszert sosem könnyű.
Egyszerűen csak érdekelt a véleményetek a témában, ezért dobtam fel, emellett elismeréssel adózom ezért a sok energiáért.

Meg azért is hoztam fel, mert nőként néha furcsa a férfiak határozatlansága, ugyanis sok esetben jóval rosszabbnak látják magukat, mint amilyenek valójában. Zavarja őket ez, az, amaz, aminek talán nem kéne, és akkor sokkal könnyebben menne az ismerkedés a való életben is. Félelmüket a nőktől - vagy hogy is nevezzem - és saját bizonytalanságukat sokszor abszolút alaptalannak látom, lehetnének sokkal bátrabbak is. Szerintem egy kezdeményezni képes férfi már alapból jól indul egy nőnél, még ha kicsit bizonytalan is. Akárhogy is alakul, mindenképpen pozitív, hogy megtette az első lépést.
haynau
2010. 12. 20.
11:07:14

@mage: "Jó erős lehet a céges tűzfalatok." Mert nem csak egy cégé, hanem (mondjuk így) egy egész konszerné. Átvitt értelemben. És tényleg jó - még sporthíreket is kiszűr, teljesen felesleges szorgalomfeladatként.

Látom, láttad, hogy regisztráltam. Mondjuk sok fantáziám nem volt nicket illetően...
Mage
2010. 12. 20.
21:04:37

Na, a like-okat nem én kavartam el: link
Rafina
2010. 12. 21.
09:20:32

Kedves Laura!
Szokták mondani az okosok, hogy egy férfinek a nőkhöz fűződő kapcsolatának minősége az anyjáról szól. Azt tapasztalom, hogy a XX. századra a nők veszítettek a természetes lágyságukból, mert a tradicionálisan férfias munkával együtt jár, hogy határozott erő árad belőlük. Anyaként pedig sokszor apának is lenniük kell egy személyben.
Ezzel párhuzamosan a férfiak felelősségtudatukból és erejükből vesztettek. Nem lettek gyöngébbek csupán gyöngébbnek tűnnek.
Nem csodálom, ha egy katonanő, vagy rendőrnő, vagy iskola igazgatónő, ..stb. nagy fia elbizonytalanodik a nála határozottabb nőkkel szemben, - akik esetleg még hasonlítanak is a kedves édesanyjukra - hisz úgy nőtt fel, hogy anyukája volt a férfi a házban. (Persze kissé sarkítva:-))
Laura
2010. 12. 21.
17:26:45

Rafina: alapvetően nehéz úgy egyensúlyozni, hogy egy kapcsolatban (legyen az akár párkapcsolat, akár munkahelyi, vagy egyéb viszony) ugyanolyan súllyal érvényesüljön egy férfi és egy nő. Szerintem semmi baj nincs a női határozottsággal, sőt, el sem tudok képzelni boldog és teljes életet úgy, ha valaki mindig háttérbe szorítja saját késztetéseit és vágyait.
Én inkább azt mondanám, régebben volt rosszabb a helyzet ilyen szempontból, amikor a nők nem tanulhattak, nem végezhettek a tehetségükhöz méltó feladatokat, és szinte mindenben alá kellett vetni magukat a férfiak akaratának. Azóta mindössze annyi történt, hogy ez a helyzet előremozdult, a társadalom nagyobb teret enged a nők érvényesülésének, és ez szerintem mindenképpen pozitív. Ettől még nem leszünk férfiasak, erőszakosak, vagy kevésbé lágyak, csak hát az arany középutat nehéz megtalálni, és a mérleg nyelve most a másik oldalra látszik billenni. Mindenesetre manapság több az esély, hogy egy párkapcsolatban az erőviszonyok kiegyenlítettek legyenek, és csak az adott páron múlik, hogy el tudnak-e jutni idáig, legalább a társadalmi háttér nem hátráltatja őket.
Ivon
2010. 12. 21.
19:28:49

Mister, párkeresés szempontjából számomra is érdektelen, de Mage olvasóként úgy éreztem, kutya kötelességem regisztrálni.
vilmos atya
2010. 12. 21.
21:55:29

hujuj Ivon, ez kiterjesztendő Mage minden olvasójára?
Ivon
2010. 12. 21.
22:31:28

atyám, ahogy érzi.

én, ha férfi lennék, élelmiszer áruházban csajoznék.
mutasd a kosarad, megmondom ki vagy.
este kell menni, napközben sok a nyugdíjas és a gyeses, a szinglik munka után mennek.
haynau
2010. 12. 22.
00:05:39

@Ivon: Na ez az - Mage-olvasóként regisztrálni KELL. Már a poénokért megéri. Ha pedig valakinek elege van, lehet harakirizni.

Ja, és én hónapok óta először mentem McDo-ba (egyébként nem különösen favorizálom). És megdöbbentem, amikor két csinos csaj (később kiderült, egyetemisták) pasizásának a célpontja lettem. Ezek szerint gyakrabban kellene arrafelé járnom...
Mage
2010. 12. 22.
00:15:31

"én, ha férfi lennék, élelmiszer áruházban csajoznék.
mutasd a kosarad, megmondom ki vagy. "

Ez nagy igazság.

Egyszer tíz percig követtem valakit, hogy meglessem, bébiételt vette-e, vagy diabetikus lekvárt.

A felvágott vásárlás például kizáró körülmény.
Mage
2010. 12. 22.
04:18:48

"Mage olvasóként úgy éreztem, kutya kötelességem regisztrálni."

Jól esik, hogy így gondolod. (Így is van.)

A pagelike-ot külön köszönöm.
aeon flux
2010. 12. 22.
18:41:41

"A felvágott vásárlás például kizáró körülmény."

Hogyhogy?
Ivon
2010. 12. 22.
19:10:57

olykor megtévesztő a kosár tartalma. pl. minap a db-ben 15 üveg bébiételt, és egy nagy csomag durex-et vásároltam. előbbit a barátnőm gyermekének, utóbbit a fiam részére. ilyen helyen azért is jó ismerkedni, mert a kosár tartalmára hivatkozva könnyen szóba lehet elegyedni. valahogy így: elárulja a durex előtt mit használt? mert akkor olyat nem veszek.
erre én elnevetném magam, és elmondanám, hogy megbízásból vásárolok...
aztán innánk egy kávét, vagy nem.
Mage
2010. 12. 22.
19:52:36

Ivon, néha úgy örülök, hogy nem vagy férfi.

(Szakmai féltékenység.)
Ivon
2010. 12. 22.
20:24:46

mondtak már olyat is, hogy sajnálják amiért nem vagyok az.
azért ez valahol borzasztó. most mondd meg őszintén, ha rám nézel, férfiasnak látsz?
Mage
2010. 12. 22.
20:47:18

aeon flux: A felvágott vásárlással az a baj, hogy valamelyikünk nagyon kiborítaná a másikat evés ügyben.

Ettől a másik még lehet nagyon jó ember, lehet nagyon jó parti (másnak). Túl sokat kellene hangolni rajta. Én 63 kiló voltam, amíg nem magamra vásároltam és főztem, úgy néztem ki, mint egy koncentrációs tábor szökevény.

Az öltözködés is ilyen, a szinkron hiánya permanens zavaró körülmény.

(Amikor bejártam egy irodába dolgozni, napi szinten téma volt - előttem és a hátam mögött is -, hogy mit eszem. Egy idő után már szó szerint bújkáltam.

Egy kedves ismerősömnek - aki hasonlóan áll az ételhez, mint én - adtam abból, amit mostanában eszem. Téma lett az ő munkahelyén is. Aztán vitt valakinek ajándékba - annak, aki a legjobban faggatta, hogy mit eszik -, az illető meg jól beszólt rá. Ez ilyen.)
Androidus
2010. 12. 22.
21:26:25

Mage: kérdés, hogy a lájkolás inkább gesztus vagy inkább vélemény. Én vélemény párti vagyok, vagyis többre becsülöm a saját véleményemet annál, hogy vele összekeverhető gesztusokat tegyek. Ugyanezt várom másoktól is (mármint az én véleményemmel kapcsolatban). Ez a módszer hátráltatja a baráti kör hátán történő felkapaszkodást, ezért rossz. Viszont értéket ad egy olyan véleménynek, amit távolabbi ember nem fog tudni kinyilvánítani, és ezért végső soron máshonnan nem beszerezhető, és ezért meg jó.

Ha viszont két ember ezt különböző képpen gondolja, az súlyos disszonancia. Elég egy barátság aláásásához.
Mage
2010. 12. 22.
22:46:49

Androidus, szerintem te valami tanfolyamra jártál, ahol azt tanították, hogyan váltsál ki másokból "küldtem neked mailt" kommenteket. Vagy, ha nem, akkor tarthatnál ilyen kurzust.

(Küldtem neked mailt.)
Androidus
2010. 12. 23.
00:34:27

Sajnos arról az óráról hiányoztam, amin a spamszűrő kikapcsolását tanították.
Mage
2010. 12. 23.
01:29:17

Ha a horoszkópod nem ismerném, egyszavas válaszom is lenne: gmail.
Mage
2010. 12. 31.
19:55:18

Ha Jézus tanítványai most regisztrálnának, pont 700-an lennénk.

De szívesen látunk másokat is.

=> Regisztrálni jó <=