golden mean :: 2009. szeptember 16., szerda, 23:19:42 :: 234 komment
love

Lakik velem szemben egy pár. Harminc körüliek.

Öt hónapja nézem őket minden nap. Főleg esténként.

Még mindig nem tudtam eldönteni, hogy testvérek-e, avagy szeretők.

Azért ez kemény.

 
 
Tom
2009. 09. 17.
00:21:42

Van tévéjük?
mr.
2009. 09. 17.
00:29:31

hát igen, nehéz kérdés. így kívülről nézve, a postból nekem is csak annyit sikerült kihámozni, hogy hármatok közt van egy voyeur.
Mage
2009. 09. 17.
00:36:51

Van. A csaj félmeztelenül nézi a tévét, az ember az erkélyen gyilkolja a laptopot.
aeon flux
2009. 09. 17.
08:25:15

volt olyan kor, amikor ez a kérdés irreleváns volt. és szerintem hamarosan lesz is.
Muncika
2009. 09. 17.
09:52:35

Néha több év alatt sem derül ki.
Panna
2009. 09. 17.
10:23:37

ennél csak az lesz szomorúbb, amikor összehoznak egy gyereket, mert már mindenki kérdezgeti, hogy mikor lesz, meghát biztos feldobja majd a kapcsolatot.

Alma
2009. 09. 17.
11:00:57

Esetleg autisták.
Sandy
2009. 09. 17.
11:28:04

A titkokat ne lesd meg. Bár ez egy idézet, erre a helyzetre illőnek érzem.
Sandy
2009. 09. 17.
14:36:08

Ha már így kérded, nem feltétlenül.

link
Mage
2009. 09. 17.
14:52:34

Az egészben az a legszomorúbb, hogy a budapesti nők nagy része hasonló színvonalon öltözködik.

Nem mintha az erdőben ez elfogadható lenne. Szegény őzek.
Sandy
2009. 09. 17.
19:14:32

Tehát vannak a tetkósok, meg az így öltözködők. Más?
Mage
2009. 09. 18.
11:35:46

Műanyag illetve holdkő fülbevaló, ahogy tavaly írtam.
Ivon
2009. 09. 22.
22:34:16

A tulajdonost várják a bejáratnál.
Sandy
2009. 09. 23.
10:21:31

Ivon, ilyen nehéz időkben, amikor napi 10-12 órát dolgozik az ember, nem szerencsés ha ilyen feladványokra pazarolja az ember az agykapacitását.
Ivon
2009. 09. 23.
11:48:59

Ez egy roppant egyszerű feladvány.
Sandy
2009. 09. 23.
12:25:37

Köszönöm, akkor megnyugodtam.
mr.
2009. 09. 23.
18:50:25

rákérdezhetek? 42?
Sandy
2009. 09. 23.
18:59:43

A fénykép alapján nincs annyi. Hamvas, mint egy friss gyümölcs.
Jerry1022
2009. 09. 24.
01:15:21

Miért van az, hogy akinek ismered minden rezdülését, minden gondolatát, rá vagy teljesen hangolódva, és óvnád ha kell, elengednéd, mikor szabadságra vágyik, hogy aztán visszajöhessen hozzád; és ezt tudja is, mégis visszautasítja a közeledésed, csupán azért mert nincs "szikrája" feléd? Miért kerülök mindíg ilyen helyzetbe?
mr.
2009. 09. 24.
01:50:15

ez bizony ilyen többszereplős társasjáték. sajnos a másiknak is van beleszólása. idővel majd rájössz, hogy tök egyformán működnek, mindegyikre (legtöbbre) rá tudsz hangolódni, tudsz vele rezegni és egyre többnek lesz majd szikrája feléd. aztán majd annyira bele is fogsz unni a sok csillagszóróba, hogy inkább mész horgászni, lovagolni, siklóernyőzni, krav-mangázni vagy bármi egyebet csinálni, amit csak - a reklám szerint - egy ob tamponnal megtehetsz.
Sandy
2009. 09. 24.
06:33:02

Ahogy a költő mondja, vagy legalábbis mondta, amikor egy piramis csúcsán üldögélt és a női lélekről elmélkedett, meg arról, hogyan viszi át a révész a szerelmet a túlsó partra:
"égni kell annak, aki gyújtani akar"
Ivon
2009. 09. 24.
10:24:40

Jerry, a nők többségének nem jön be a biztonságos, meleg akolszag.
Majd, ha szabadságáról visszatérve elküldöd a picsába, akkor lesz szikra.
Jerry1022
2009. 09. 24.
12:12:10

Mondasz valamit. XD
mr.
2009. 09. 24.
15:22:12

Jerry: Ivon tökéletesen jól mondja. manapság a kapcsolatkereső játék beugró feltétele, hogy legalább közepes eredménnyel elvégezz előtte egy szemétládaképző tanfolyamot.
Jerry1022
2009. 09. 24.
15:28:48

Már volt egy ilyen irányú próbálkozásom, de megesett a szívem rajta. Akkortájt mondtam neki, hogy azt hiszem túlnőttem rajta, és már nem üti meg azt a szintet ami kell. Ez mondjuk durva volt, és sajnos (?) másnap visszavontam, mondván csak az indulat beszélt belőlem. Ha akkor kitartóbb vagyok lehet másként alakulnak a dolgok. Próbáljam meg... megint?
mr.
2009. 09. 24.
17:39:05

Jerry: ne. azt soha ne éreztesd vele, hogy kevesebb nálad, mert még elhiszi, és keres egy súlyban magához illőt, akin tud uralkodni. vagy végiggondolja és rájön, hogy sehol nem vagy hozzá képest és keres egy súlyban felette állót, akire felnézhet. elég ha annyit adsz a tudtára, hogy jól meg tudsz lenni nélküle is. (ehhez el kell jutnod magadban oda, hogy jól meg tudj lenni nélküle is)
ahol most tartasz onnan kb. egy olyan fordulat húzhat ki, hogy - alkalmi partneredként - bemutatsz neki egy bögyös szőkét, akinek a derékbősége legalább 5 centivel kisebb, mint az övé.
Ivon
2009. 09. 24.
18:41:51

Az említett szőke neve innen kezdve, -bemutatkozás ide vagy oda, Kurva. Mit tud jobban a kurva? Azt.
Mit csinálnak a nők? Rivalizálnak.
Jerry, csak jól járhatsz.
Sandy
2009. 09. 24.
19:20:06

Jerry, nem árt ha tudod, mit akarsz. Lealázod, aztán sajnálod, de ezt a sajnálatot mégis megkérdőjelezed... aztán tőlünk kérdezed, hogy akkor ezt most így hogy?
De egy biztos: befektetésre, torokfájásra, borivásra lehet tanácsot kérni. De hogy járj-e egy nővel, akiről semmit nem is tudunk ráadásul - hát ez nagyon megalázó rá nézve.
Jerry1022
2009. 09. 24.
19:38:13

mr.: a hezet az, hogy ő a bögyös szőke.
Ivon: hát, csak simételni tudom magam.
Sandy: Sajnálom, igen mert szeretem. A megkérdőjelezés csak azért volt, hogy mégis ez lett volna a helyes út? Szóval én tudom mit... kit akarok; őt. De hogy hogyan... na ez a kérdés. Pontosabban az a szikra-dolog.
Sandy
2009. 09. 24.
22:51:49

Az a szikra, ráadásul a kölcsönös, az nagyon ritka. Lassan őszbe csavarodva, egyetlen egyszer egész életemben. De másnak ennyi sem jut, végül is nincs okom panaszra.
Panna
2009. 09. 25.
10:21:04

Jerry, én a naplód alapján még sok szikrát jósolok, (amit előbb-utóbb viszonozni is fognak, bízzunk benne.)az pedig megtisztelő, hogy tanácsot kérsz tőlünk, csak tényleg nem nagyon látunk bele a részletekbe.
Te tudod, hogy ez a lány megérdemli-e a bizalmadat. Talán túl sokat adtál neki magadból, amivel várni kellett volna, nem tudom. Viszont ha nem vagy az esete, akkor veszett fejsze..már az elején sem volt szikra részéről, vagy csak elmúlt?
Jerry1022
2009. 09. 25.
12:56:09

Nem tudok messzemenő következtetéseket levonni, de szerintem a szikra még nem volt a részéről. Egyébiránt ő az a bizonyos Summmer aki egyedüliként kommentel nálam néhanapján. Saját blogján elég sok mindent elmond magáról. Többek között, hogy vár a barna hercegre, fehér Ikarusszal.
Summmer
2009. 09. 26.
22:47:33

Ismerős a helyzet... a remény, az a büdös kurva, aki álltat és rózsaszín illúziókba ringat. Díszeleg az orrod előtt, felteszi neked minden nap, ugyanazokat a kérdéseket, hogy mi lenne ha... Pedig a barna herceg vagy jön magától a fehér Ikarussal és a szikrájával, vagy másik után kell nézni. Valaki olyan után, aki tényleg megérdemel, és tudja viszonozni az érzéseidet. Mert az érzéseket nem lehet erőltetni, még kevésbé lehet "szemétláda" viselkedéssel kiváltani, ugyanis vagy kezdettől a levegőben érzed, vagy nincsenek, és nem is lesznek. Viszont amíg a reménnyel az oldaladon egy illúziót kergetsz, addig nagyon sok lehetőségről lemaradsz. Ez pedig kár lenne, ennél te sokkal értékesebb vagy.
:)
mr.
2009. 09. 27.
03:23:10

Jerry: úgy látom, egy picit eltérő súlycsoportban játszotok. hagyd a francba. :)
Sandy
2009. 09. 27.
10:37:50

Jobb híján, legalább egy SPOILER-t tegyetek ki. Köszi.
mr.
2009. 09. 27.
14:17:09

de ne ide!
Ivon
2009. 09. 27.
21:27:27

értékellek mint embert
Sandy
2009. 09. 27.
23:17:09

Legyünk barátok! (majd némi spéttel)
Miért, a barátság a legnagyobb dolog a világon!
Jerry1022
2009. 09. 28.
05:41:01

****Vigyázat, SPOILER-veszély! Alább a cselekmény részletei következnek, akár a végkifejlet is szerepelhet!****

Értékelem az törődést, de már megtárgyaltuk a témát. Én nem jövök be neki. Nem is jöttem, nem jövök és nem is fogok. Itt a mondat végi pont. Ideje lesz más után néznem, bármennyre is fáj a dolog számomra. Belátom, amit az utóbbi időben iránta tanusítottam egy kicsit túl sok volt, nem volt tisztességes tőlem így lerohanni, akármennyire is szeretem vagy szerettem. Túl sok voltam, de most; illetve már tegnap megegyeztünk, hogy kicsit szabadabbra engedjük a dolgokat. Röviden ennyi.
Sandy
2009. 09. 29.
06:39:07

Woody Allen: Sokáig nem tudtam, hogy Hitler náci volt. Azt hittem, hogy a telefontársaságnál dolgozott.
Jerry1022
2009. 09. 29.
09:11:09

Ez azért vaskos volt.
Sandy
2009. 09. 29.
10:22:29

Hoppá, ez átcsúszott ide a brigantyktól. Skalpolás jár érte.
andrás
2009. 09. 30.
19:52:18

Az eredeti témához szólnék hozzá. Kiderült már, hogy testvérek vagy szeretők? Ha nem, akkor szerintem kérdezd meg tőlük! (Persze nem így, hanem óvatosan, pl. úgy, hogy "Honnan ismeritek egymást?" vagy ilyesmi.)
andrás
2009. 09. 30.
19:54:23

off:
Óvatosságról és szeretőkről jut eszembe, egy ismerősöm gyakran mondja, hogy "Óvatosan, ahogy a sünök kefélnek". Ma elküldtem neki e-mailben ezt a videót: link
fruschka
2009. 10. 01.
17:18:57

András, te vagy a blog üde színfoltja :)))... 17:52-es kommenteden jót kuncogtam, amúgy, ha rendkívül modoros és kíváncsi természetet sejtető kommentjeidből jól sejtem, te az a bizonyos menzás András vagy, akivel IQ-témában már összefutottam az automatice-blogon :)...
Jerry1022
2009. 10. 01.
18:12:00

fruschka: Légyszi, mindenre, ami szent! Ne add alá a lovat!
Panna
2009. 10. 01.
20:14:43

fruschka: én konkrétan fentrengtem a nevetéstől percekig. ha egyszer eljutok oda, és írok egy amatőr színdarabot, ilyen karakter, ezzel a jelenettel biztos benne lesz. Lovasi András? hm.
andrás
2009. 10. 03.
20:38:15

fruschka: én vagyok az.
fruschka
2009. 10. 04.
01:11:00

ó :)... egyszer igazán becsempészhetnél egy kandikamerát a menza-gyűlésekre, és mondjuk kéthetente szállítanál nekem friss anyagot; persze megfelelő ellenszolgáltatás fejében, például jósolok neked, vagy hétről-hétre elkészítem a kedvenc süteményeidet, amiket kis meglepetés-dobozokban adnék fel... vagy valami ilyesmi :)
Panna
2009. 10. 04.
15:36:46

Fruschka: tudom javasolni, hogy a sütit inkább dobd ide a közösbe. A finom illat talán Mage-et is hazahívja egy kicsit a démon vadászatból.
Jerry1022
2009. 10. 04.
18:07:38

Deja-vu... elárvultunk?
Ivon
2009. 10. 05.
08:51:37

A tulajdonost többek várják a bejáratnál.
andrás
2009. 10. 05.
09:01:27

Ne aggódjatok! Majd hazajön Mage a blogba, tudok olyat tenni,amitől azonnal visszatalál, de ezt leghamarabb jövő hét szerdán (október 14.) merem megtenni.
andrás
2009. 10. 05.
09:03:52

Mage! 2 órát késik az órád! Nem 7:01-kor írtam megjegyzést, hanem 9-kor!

A többieknek: Mit akarok, és miért október 14? link

(Milyen érdekes, hogy HIE5 a kód, éppen most akarok kilépni egy HI5 nevű oldalról.)
Jerry1022
2009. 10. 05.
09:12:12

Kicsit hűvös volt reggel. Remélem napközben kisüt a nap. Öhm... Ivon; lassan esedékessé válik az újabb csányi búcsú, ha szépen megkérsz ezuttal bemerészkedek az immatériumba kacsintós pénztárcáért ^^
Ivon
2009. 10. 05.
09:35:15

András, ne merd megtenni. Aznap van a születésem napja.
Jerry, már nem szeretnék olyat, inkább kakasos nyalókát.
Jerry1022
2009. 10. 05.
11:33:12

Gondolom az autentikus piros színűt, faszárral. És ha már szóba került a faszár, hol vam Mamzi?
Sandy
2009. 10. 05.
11:36:00

Ivon, most már vágom, köszi. Tulaj ír, mint tudjuk.
Szabó Lőrinc családjának kussolnia kellett otthon a konyhában ülve, amíg a Mester alkotott, ennél azért mi szabadabb pórázon vagyunk, vedd figyelembe.
Jerry1022
2009. 10. 05.
12:57:51

Attól tartok, gazdi egyszer csak nagyot fog rántani a pórázon. Bár amíg nem hangoskodunk, nem figyel. ^^
mr.
2009. 10. 05.
13:12:09

Jerry: amióta Mamzi befutott, plecsnis blogger lett a sajátjában virít, és küzd a galád kommentelőkkel. ránk se bagózik.
Sandy
2009. 10. 05.
13:26:48

mr., hogy lehet befutni ilyen dologgal? Pontosabban, mi a mértékegysége a befutásnak?
Jerry1022
2009. 10. 05.
13:33:00

Sandy: Ha a bulvárvilágból veszünk példát akkor a mértékegység szerintem kilomajka. (Most hasraütésesen mondtam egy nevet.)
Jerry1022
2009. 10. 05.
14:00:04

Remélem azért befut.
Jerry1022
2009. 10. 05.
14:00:39

Mármint idejön.
andrás
2009. 10. 05.
15:14:48

A befutást értem, szerintem a hozzászólók számával lehet mérni, de mi az a "plecsnis blogger"? Mamzi talán díjat kapott a Goldenblog versenyen?
Mamzi
2009. 10. 05.
15:15:48

Cincognak az egerek, azt csiripelték a madarak.
Sandy
2009. 10. 05.
15:19:12

Mamzi, a harasztok is abbahagyták a szántást meg a kukoricafosztást, és zörögnek...
andrás
2009. 10. 05.
15:24:02

Ivon: Mit ne merjek? Mage barátunkat visszahívni a blogba? Kár, hogy titkos az e-mail címed, küldenék neked valamit születésnapodra.
Jerry1022
2009. 10. 05.
18:55:21

Csak kérni kellett, s viola, Mamzi illetve Mamzel.
mr.
2009. 10. 05.
19:29:49

Sandy: hát a goldenblog nevű éves megmérettetés. hetedik helyezett lett az idei évben. ami első éves bloggerként annyira nem rossz eredmény. (remélem ezzel nem árulok el nagy titkot, mert a blogján is ott virít)

továbbá elég gyakran tanyázik az indexen is az ajánlóban. bár az index ajánlójában lenni azért hozzámérhető a story magazin címlapján való virítás dicsőségével. de erről már nem ő tehet.
vio
2009. 10. 05.
19:33:43

Jerry, ebben a mondatban a "viola" pontosan milyen jelentéssel bír? Csak, mert engem egészen közelről érint...
(Elnézést, ha tudnom kellene valakinek a blogjából vagy ilyesmi.)
Jerry1022
2009. 10. 05.
20:03:22

Mint "varázsszó". Azt hiszem eredeti alakja: voalá. Csak én használok violát, mert azt könyebb ejteni is meg írni is.
Mamzi
2009. 10. 05.
20:14:29

Olyan disznóságnak érzem, hogy néhány hét kommentszünet nélkül most ilyen illetlen módon használjuk ezt a felületet.

Mr. bébi, index alatt a freeblog főoldalát érted?
Mamzi
2009. 10. 05.
20:14:58

nélkül-után
Jerry1022
2009. 10. 05.
20:41:11

Illetlen?
Sandy
2009. 10. 05.
20:49:59

Gondolom Mamzi arra gondol, hogy Mage blogján őt fényezzük.

Hahó! Tessék befejezni Mamzi fényezését!
Mana
2009. 10. 05.
21:12:17

Hát a css-en azért lehetne csiszolni, de ezt leszámítva tündököl magától, nincs is szüksége a fényezésre.
mr.
2009. 10. 06.
00:17:24

Mamzel kedves: úgy vala. mióta Mr.A eladta a lelkét, nincs nagy különbség.
Jerry1022
2009. 10. 06.
07:40:54

Nem panaszkodásképp, de ez így nihil. Vagy nem szabad engedni, hogy Mage írjon - maxi. ide - vagy valami alternatívát ki kéne ötleni.
Sandy
2009. 10. 06.
13:36:49

Tévedsz Jerry. Ez egy próba, amit ki kell állnunk. Fel kell építenünk a magunk mage.hu-ját, Mage nélkül. Szép kihívás.
Jerry1022
2009. 10. 06.
14:26:06

Akkor valaki dobjon be a nol-ról egy hírt, írjon hozzá kissé cinikus kommentet, amit aztán 10 postban cáfoljuk vagy érveljünk mellette, aztán kezdjünk el másról beszélni.
Sandy
2009. 10. 06.
15:28:19

Ha nem is nol, de magyar hírlap, a közelmúltból: "nekünk nem kell melegfelvonulás".
Más, boldogabb országokban a politikusok demonstratív módon tömegelnek az ilyen rendezvényeken. Szerintem kell.
Jerry1022
2009. 10. 06.
15:31:37

Szerintem nem. Minek? Csak mert az ami azért ne okozzon forgalmi dugót =) Na, de most komolyan. Ha van meleg felvonulás, legyen hetero felvonulás is. Az miért nincs?
mr.
2009. 10. 06.
16:18:26

Jerry: én szeretnék egy hetero, nem balos és nem jobbos, nem kisebbségi, szélsőséges szektához, valláshoz nem tartozó, hazánk földrajzi és politikai határán belül élős, gyalogosan, kerékpárral, motorral és autóval egyaránt közlekedős, emberi fajba beletartozós, érvényben lévő jogszabályokat elfogadós, közízlésbe beleilleszkedős, európai erkölcsi normákat elfogadós, sima mezei adófizetős, dolgozós felvonulást. mert e nélkül, most baromi kisebbségben érzem magam.
Sandy
2009. 10. 06.
16:34:18

mr., szólj ha indul a felvonulás, az autót kivéve veled vagyok.
Csak azt nem értem, mi az a politikai határ?
mr.
2009. 10. 06.
17:06:55

politikai=közigazgatási ill. kezelési. nem teljesen fedi le egymást. pl. a folyók sodorvonala illetve partja. a légterekben is van átfedés. van olyan légterünk, ami benyúlik a szlovákok/románok földrajzi területe fölé, mert irányításilag úgy gazdaságos és viszont.
vio
2009. 10. 06.
18:10:23

Ehhez a felvonuláshoz én is csatlakozom.
Jerry1022
2009. 10. 06.
19:09:58

Jerry1022
2009. 10. 07.
10:37:00

Ha nem tudnám, hogy a mester eltűnt a szintaktikák és szematikák paradigmái között, joggal hihetném, hogy véletlenül majdnem fellöktem a 4-6 villamoson ma reggel, ahogy siettem le a járműről. De szerintem csak képzelem a dolgot.
mr.
2009. 10. 07.
12:38:51

őt, tömegközlekedésen? csak a képzeleted játszadozhatott veled.
Sandy
2009. 10. 07.
13:35:34

Egy nagyon szép régi kínai vers arról szól, hogy egy bölcs remete követője elmegy meglátogatni a remetét a hegyre. Nem találja otthon, de annyira eltelik lélekben azzal, hogy ott lehet, ahol a remete él, hogy felszabadult örömmel fut le a hegyről, haza, hiszen mire is várt volna?
Hát, vegyünk példát róla.
Jerry1022
2009. 10. 07.
13:53:18

mr.: abban a hiszemben gondoltam ezt, hogy tett egy-két ilyen irányú post-ot. Miszerint Ő és a bkv. Ezért könnyű volt elhinnem a jelenlétét, de te jobban ismered Az Alkotót, így sajnálatos módon, igazad lehet.

=)
mr.
2009. 10. 07.
14:57:41

Jerry: simán el tudom képzelni róla, hogy látott már buszt. például, amikor lenyomta azt a buszsávban. meg a villamos se lehet előtte ismeretlen: rendszeresen raknak ki belőle pl. az index főoldalára képeket.
az és-ben múltkor meg volt egy cikk a 4-es metróról. szóval tuti, hogy ő és a bkv teljes harmóniában élnek.

Sandy: azt mondod, menjünk haza?
Muncika
2009. 10. 07.
15:09:05

És a 'reggel' is mr. diagnózisát támasztja alá.
andrás
2009. 10. 07.
15:25:43

Jerry, mr. Volt már rá példa, hogy Mage tömegközlekedett, amikor valami baj volt az autójával. Egy idei bejegyzés (nem tudom fejből, melyik)arról szól, hogy 290 Ft-ból hány km-t tudott volna megtenni autóval. Ha jól emlékszem, metróról volt szó benne.
Sandy
2009. 10. 07.
16:30:07

mr., hogy közhelyes legyek: maradjunk még egy kicsit, de aztán holnap ne jöjjünk.
Jerry1022
2009. 10. 07.
16:51:06

Állj. Volt értekezése legalább egy megállónyira lenni a 4-6 villamoson is. Amikor kifogásolta, hogy a színészhangok hogy váltakoznak.
Mana
2009. 10. 07.
17:25:44

Nade Jerry, mesélj már. Hogy nézett ki az illető? Szúrós tekintettel végigmért a napszemüvege mögül, miután majdnem fellökted? (Illetve miután azt képzelted, hogy majdnem fel tudod lökni.)
Jerry1022
2009. 10. 07.
18:31:53

Hát annyira nem volt szúról, inkább csak profilból láttam, ahogy elléptem mellette, megbökve a notebook táskámmal. Annyira nem figyeltem vissza, mert siettem, csak mikor megálltam a pirosnál, gondolkoztam el, hogy ez olyan mintha Ő lett volna.
Ivon
2009. 10. 07.
19:17:40

Fou d'Absinthe illata volt?
Sandy
2009. 10. 07.
20:33:35

Ha egy kicsit megkaparnánk, esetleg kiderülne, hogy az életben nem volt annyi komment amikor Mage köztünk volt, mint most. Ezen is el kéne gondolkodni.
mr.
2009. 10. 07.
20:34:57

már mint neki? :)
Ivon
2009. 10. 07.
21:18:55

akár sült szalonnáról is beszélgethetünk.
Jerry1022
2009. 10. 07.
22:00:57

De, volt ennyi komment. Igaz végül zárolva, bannolva, kickelve lett.
mr.
2009. 10. 07.
22:37:27

Ivon: olyanról, amit kerékpárral visz át a tetkós csaj a disznóvágásról, egyenesen a gárdaavatóra?
Mana
2009. 10. 07.
23:43:17

Holdas fülbevalóval, farmerban.
Jerry1022
2009. 10. 08.
00:11:58

Jobb: KlubD.
mr.
2009. 10. 08.
01:37:03

Jerry: a mélytengeri barlangi búvárkodástól, a siklórepülésen át, a bázisugrásig, sok mindenre kapható vagyok. de nálam is vannak határok, amitől kifejezetten rettegek. szóval kérlek, ezeket ne lépjük át!
Sandy
2009. 10. 08.
07:13:31

mr., legyen már emberi tartásunk. Mage eltűnik, és azonnal elkezdenek burjánozni a szmájlik.
Mi lesz a következő? Felkiáltójel?!
Jerry1022
2009. 10. 08.
10:32:12

Nyugi, én se akarok belefolyni, sőt... Csak emlékeztettelek tikteket, hogy volt itt már 4-500 kommentet is tartalmazó post.
mr.
2009. 10. 08.
11:17:46

Sandy: azt végképp nem szabad megengedni! onnan már csak egy lépés, hogy apple macintoshsal be legyen rakva germanizmus kommentjeinkbe.
Sandy
2009. 10. 08.
14:25:23

Jerry, az nem kunszt, azok biztos szóltak valamiről.
De mi most továbbfejlődtünk: a virtuális térben egy virtuális témáról értekezünk, egy virtualizálódott blogger blogján.
Jerry1022
2009. 10. 08.
14:29:18

Sőt még mintát is vittünk a dologba. (Ez után mr. szólhat, aztán Sandy.)

Szörnyű, hogy mennyire ráérünk. Nemhogy mi is írnánk valami értelmeset.
mr.
2009. 10. 08.
14:49:12

Jerry: nők kiközösítve a sormintából? attól, hogy evolúciós zsákutcák, még ne zárjuk ki, hogy itt kommentelgessenek.
Sandy
2009. 10. 08.
15:20:26

Jerry, te most komolyan azt hiszed, hogy képes lennék bármi értelmeset írni? Ami felvidámítja a boldogtalanokat, lábat ad a féllábúaknak, vagy szülőt az árváknak? Nem, ezek a csodák megmaradnak Mage feladatául.
Jerry1022
2009. 10. 08.
17:47:08

mr.: Jó, nem akarom kizárni őket, de ez így volt szép =)

Sandy: Ámen.

Amúgy ki, mit tud? Meg fogja osztani velünk is bölcsességét, vagy rohan a kiadóhoz?

Mana
2009. 10. 08.
18:38:10

Ja. Ahogy Márquez írja: 'a hallgatag bölcsesség és messiási elhivatottság, ami sugárzott belőle, esztelen rajongást ébresztett híveiben.'

Bocs Jerry, elcsúfítottam a sormintádat.
mr.
2009. 10. 08.
19:36:27

Jerry: én semmit. s szerintem addig jó nekem.
Mana: talán, ennek ellenére, hagyjuk életben. most békeidőben, nem hiszem, hogy komolyabb szerepet játszana egy háború kimenetelében.
Jerry1022
2009. 10. 08.
20:34:03

Mana: Nem az én sormintám. Mage-é.
mr.: Szerintem is éljen. A francnak se hiányzik egy újabb egyház, amit egy ember mártírhalálára alapítanak.
Jerry1022
2009. 10. 08.
21:09:42

Amúgy most elgondolkoztam. Mi lett volna, ha Jézust életben hagyják? Nem is tudom, börtönbe vetik pár évre, ahonnét jó magaviselettel szabadul. Aztán? Csendes öregésgben meghal?

(Jó, tudom, Jézus tudta mi lesz a végkifejlet mielőtt valaki a fejemhez vágná, hogy nyissak ki egy Bibliát.)
mr.
2009. 10. 08.
22:00:55

Jerry: egy jól felépített diktatúra biztos hogy úgy csinálta volna, ahogy leírtad. de hát a júdeaiakkak tuningolt rómaiak elég képzetlenek voltak. össze is omlott a birodalom.
Jerry1022
2009. 10. 08.
22:06:07

Továbbgondolva. Ha manapság jött volna közénk az Úr fia? Itt gondban lett volna, hisz mártírhalált manapság senki nem hal. halálra aligha ítélnek valakit a tanai miatt.
mr.
2009. 10. 09.
00:54:21

jómagam csak egy olyan országban jártam, ahol a mártírhalál holmi tanokért elég hétköznapi dolog volt (szerintem még most is az), kambodzsa. viszont lenne tippem még pár helyre: irán, szaúd-arábia, észak-írország, pireneusok nyugati része (baszkföld).
sőt az eredeti bibliai kereszt helyétől bagatell távolságra álló gázai övezetet is ilyen helynek gondolnám.
mr.
2009. 10. 09.
01:41:59

elgondolkodám, hogy ezzel a linkel sikerülne egy életre bannoltatni magam a mage.hu-ról?

link
Sandy
2009. 10. 09.
06:26:07

Undorító. Inkább meg se néztem.
Mage mit szenvedhet, hogy nem csaphat közénk, mert köti a fogadalma, hogy most nem velünk, hanem a novellájával foglalkozik.
Nat
2009. 10. 09.
10:12:54

Az is lehet, hogy a "szmájlikat" szedegeti.
A novellájához.
Nem hiába kapott belőlük jó sokat...
Sandy
2009. 10. 09.
10:15:49

Ha jól emlékszem volt egy felvetés, hogy -jobb híján-válasszunk egy újsághírt, és arról csevegjünk.
Én például ma örömmel láttam, hogy végre lehet országos napilapban tetves zsidózni. Nem jó, ha az emberek kénytelen magukba fojtani érzéseiket, mennyivel humánusabb, ha a köz elé tárhatják azokat szép, értő megvitatásra.
mr.
2009. 10. 09.
11:31:07

elég kényes a téma. ráadásul nekem egy picit eltérő a véleményem a közvélekedéssel szemben. nincs valami lágyabb vitaalap?
Sandy
2009. 10. 09.
12:23:26

De. Jövő héten hó várható. Téli gumik feltéve?
mr.
2009. 10. 09.
13:55:06

most fogom hétvégén felnivel együtt megrendelni. már előre reszketek a várható számlától.

mondjuk, magyarországra téli gumi igazából nem kell. feltéve, hogy nem jársz el síelni, deszkázni a környező országok hegyeibe. (és nem vagy a gumiszervíz/forgalmazó lobbiban sem érdekelt.)
Sandy
2009. 10. 09.
14:23:41

Én a Yamahámra nem szoktam télit tenni, pedig télen is járok vele. De annyira lassan -és havas, csúszós úton nem is- hogy ez még talán belefér. Igaz, még utána se néztem, hogy motorra van-e téli gumi.
Jerry1022
2009. 10. 09.
14:25:02

Szerintem azért nem árt a garnitúrát előszedni. Tél előtt meg közvetlen tél után a kátyúk azért nem semmi galibát tudnak okozni. Kátyú meg ugye azért lesz, mert az utak tönkremennek a kemény télben. Legalábbis nekem ezt mondták.
mr.
2009. 10. 09.
15:39:12

Sandy: motorra nem létezik téligumi. 1-2 robogóra gyártanak, meg spéci hójárókra, amit motorból alakítanak ki. de közúti motorra nincs. még a szöges jéggumit is házilag szokták készíteni az amatőr versenyzők.

Jerry: ha van egy olcsó, rossz útra tartogatott, kevésbé peres, téli garnitúra, akkor igazad van. tavasszal különösen durva budapesten (is) a helyzet.
ha azonban ugyan annyit költesz a téli szettre mint a nyárira, és újonnan veszed, akkor a réven elveszted, amit a vámon..
sajnos ezek az utak a futóművet legalább úgy (sőt jobban) gyilkolják, mint az abroncsot. téli futóművet meg ritkán rak fel az ember. én gyakrabban javíttatok/cserélek/állítok futóművet, mint ahányszor gumit veszek.
Ivon
2009. 10. 09.
19:45:08

zseni vagyok, na. eszméletlen jó tökös kaját kreáltam tegnap vacsorára, természetesen sült szalonnával.
sütőtököt megsüt, kikapar, egy fej édeshagymát olivaolajon megdinsztel, fűszerezi kakukkfűvel, lestyánnal, sóval, borssal, ráteszi a tököt és felönti annyi tejszínnel, hogy szaftos legyen, ugyanis tésztára fogja önteni. szeletelt sült békönt tepsibe be (sütőpapíron, hogy ne mosogasson)ropogósra süt. tálaláskor a sült békönt tökös tésztára rá. jó étvágyat!
lehet szalonna nélkül is, mondjuk parmezánnal.
mr.
2009. 10. 09.
19:50:53

akkor én is beleolvastam az újságba témát keresve: megérdemel valaki azért egy kitüntetést (biztatásul), amit még nem csinált meg?

illetve, saját olvasatomban: megérdemel valaki csak azért egy díjat, mert az előtte ugyanott dolgozó elkövette mindazon tetteket, ami ellen eme díj szól, és ő nem követi az elődje példáját?
mr.
2009. 10. 09.
20:19:43

Ivon: jól hangzik. szégyen-gyalázat, de én még életemben soha semmit nem alkalmaztam tökből, tökkel, kivéve a klasszikus, bedobom nyersen gerezdre vágva a sütőbe, majd késsel kikanalazom megoldást.

az éppen most kivégzés alatt álló vacsorám jóval egyszerűbb volt. lereszeltem 2 krumplit, bele egy gondolatnyi liszt, 1 tojás, só, sok bors és fokhagyma. olajban kisütve. nem kevés tejföllel megfejelve. és még csak disznóhús sem volt benne.
Panna
2009. 10. 09.
20:46:23

Ivon, ez izgalmasan hangzik, pedig nem rajongok a sütőtökért.
Viszont tudjátok mit innék most? (ez kalóriában evéssel is felér): egy sűrű-forró fehércsokit, pisztácia (sózatlan, persze) darabkákkal..no ezt most abba is hagyom.


Sandy
2009. 10. 09.
21:59:16

Érdekes, annyi mindent szeretek az életben, de a kulináris örömök nem tartoznak ezek közé. Amikor nemrég egy baráti találkozón válogatott finomságokat rendeltek mindannyian, én két kis ásványvízzel beértem, még most is felröhögök, ahogy eszembe jut az egyikük gúnyos/szánakozó megjegyzése: b+, te aztán tudsz élni!
mr.
2009. 10. 09.
22:31:18

Panna: fehár csoki már pedig nem létezik. ezt már itt a csokáládé nagy szakértőjével, PT-vel alaposan kitárgyaltuk. :)

Sandy: kulináris örömök: te véletlenül nem? vagy rosszul tudom?
Jerry1022
2009. 10. 09.
22:44:41

mr.: mifelénk ezt macoknak hívják. Mondjuk én mustárral szoktam, de tejföllel se rossz; az vele a baj, ha sok készül nem birom megállni az evését, és 6-8 tenyérnyi darabot még azon melegiben bedörrentek.

Ivon. nagyon guszta lehet, bár jómagam se rajongok a sülttökért. De ha már itt vagy, és téma szakértője is vagy, adhatnál pár grillezési tippet. Pontosabban grillpáchoz. Tarja és/vagy csirkemell a célhús.
Sandy
2009. 10. 09.
22:53:26

mr., elnézést, pontosítok: az ételeket értettem alatta. A bor az más kategória.
Sandy
2009. 10. 10.
14:33:50

mr., elsietett a döntés, a díj súlyához méltatlan, ami most a Nobel-békedíj körül történik. Mandela, Gorbacsov, annak fényében amit ők tettek az emberi méltóságért és a világbékéért, ahhoz képest Obama teljesen súlytalan.
mr.
2009. 10. 10.
20:33:41

még arra gondoltam, hogy esetleg a gazdája tett valamit, amivel kiérdemli. pl. felszabadított rabszolgákat vagy valami hasonló..
Jerry1022
2009. 10. 10.
21:07:55

csak, hogy értsem én is: Obama = fehércsoki?
mr.
2009. 10. 10.
21:24:51

ezt most én nem értem.
Jerry1022
2009. 10. 11.
00:27:06

Szelektív látás, de amúgy jól vagyok. (=))
Ivon
2009. 10. 11.
13:33:39

mr, az olyat nagyon szeretem. van, hogy cukkinit is reszelek hozzá.

Jerry, van extrém pácom tarjához: olaj, só, bors, worcester szósz, meggybefőtt leve. tepsiben szoktam sütni, tálalás előtt a sült szaftot átszűröm, mártást készítek belőle. öntök hozzá meggylét, meggyet, beforralom jó sűrűre és a húsra öntöm.
Jerry1022
2009. 10. 11.
20:44:49

No, eddig nem volt semmi biztos, de azt hiszem, mostmár bátran kijelenthetem. Anita iránt érzett dolgok letudva. Barátnőmmel szakítottam, más okokból kifolyólag. És most pedig elindult egy olyan kapcsolat az életemben, amire mindíg is vágytam. Bővebben az új blogomból minden kiderül. Hát csak ennyit akartam. =)
Sandy
2009. 10. 11.
20:49:13

Hát ehhez csak gratulálni tudok.
Jerry1022
2009. 10. 11.
21:02:13

Jó, tény, hogy nem tartozik szorosan a blog témájához. =)

Csak annyira boldog vagyok most, hogy azt se tudom örömömben mihez kezdjek. =)
Sandy
2009. 10. 11.
21:40:33

Szerintem most a blog témájához minden hozzátartozik. Te viszont jobban teszed, ha nem minket boldogítasz, hanem az új nődet.
Sandy
2009. 10. 13.
14:27:53

Kinevezek magam utolsónak, lassan lekapcsolom a villanyt.
Jerry1022
2009. 10. 13.
15:08:49

Ha nem is utolsóként, de azért kapcsold le. Már csak azért mert megmented vele a Földet.


Igen. Ma bekebelezett a Ferenc körúti metrómegállóban a Greenpeace. Borzalmas.
Sandy
2009. 10. 13.
15:19:58

Az. Az egész Nagykörúton már egy jéghegy sincs.
andrás
2009. 10. 13.
15:54:41

Holnap olyat teszek, hogy ...
mr.
2009. 10. 13.
17:50:46

Jerry: volt náluk bébi fóka is?
Jerry1022
2009. 10. 13.
18:55:28

Nem, de kölyökkutya tekintetű aktivista volt, és ez majdnem felér vele. Én meg most ugye kissé ellágyult korszakomban, minden ilyen pozitív dologra igent mondok. Főleg az után, hogy letagadta, bármi közük lenne a Critical Mass-hoz.
Sandy
2009. 10. 14.
06:39:35

Ma reggel egy kedves női blogger beszélt a rádióban, a neve nyomokban emlékeztetett egy kedves ismerősünkre. Csak nem?
MA
2009. 10. 14.
08:03:41

Azt írta ki a rendszer az andrás névre, hogy "Ezt a frappáns nevet már eladtuk." (Úgy látszik, nem csak az a foglalt név, amit használunk, hanem az is, ami már megszűnt.) Próbáltam nagy kezdőbetűvel is, de úgy látszik, nem érzékeny kis- és nagybetűre a rendszer. (Gondolhattam volna, mert a kódnak is mindegy. De érdekes, hogy úgy jelenik meg, ahogy beírom a kis- és nagybetűket.) Ezért csak monogrammal regisztrálhattam. Ivonnak üzenem: ez volt a tervem mára és sikerült.
Jerry1022
2009. 10. 14.
09:08:03

YEAH... és akkor mi van?
MA
2009. 10. 14.
09:25:31

Ez van Jerry:
2009.10.05.
07:01:27
MA
2009. 10. 14.
09:26:33

MAGE: Októberi bejegyzés lesz?
Jerry1022
2009. 10. 14.
09:38:39

Ezzel ünnepled meg, hogy bannoltak? Gratulálok... -.-'


Ivon, megtette. De azért boldog 18. szülinapot. ^^
MA
2009. 10. 14.
09:47:30

Láttam itt egy új blogot: link

Érdekes. Magyarul van a szöveg, angolul a bejegyzések címe és a kategóriák. Ez valahonnan ismerős...

Kár, hogy csak regisztráció után szólhatok hozzá. Ezért inkább csak olvasgatom.
Jerry1022
2009. 10. 14.
10:02:52

Stílusjegy lopás, vállalom. Itt bevált, reméem ott is fog. De itt véget is ér a hasonlóság. Avagy rövid tisztelgés a Mester előtt.
MA
2009. 10. 14.
10:36:30

OK. Én is nagy Mage-rajongó vagyok. Láttad már az új versem? Előzmények a profilomban.
Jerry1022
2009. 10. 14.
10:48:49

Elnézést, én vagyok a hülye.
Panna
2009. 10. 14.
12:22:55

András, miért rajongsz Mage-ért?
MA
2009. 10. 14.
12:41:56

Panna:
- Mage nagyon érdekes ember, mindig tud újat mondani a blogban.
- Mage nagyon bölcs ember, jó meglátásai vannak, érdemes rá hallgatni.
- Mage blogjának különleges hangulata van (még nem jöttem rá, hogy a blog megjelenése vagy Mage személyisége miatt, de szerintem mindkettő igaz), ezért ebben a blogban mindig megnyugszom, még írni sem kell hozzá, elég olvasni.
Kb. ezért. És te?
Panna
2009. 10. 14.
15:04:11

értem.
nos, én szeretem a blogot, hozzátartozik a napi kalandozásaimhoz, hogy felnézek. a különleges hangulattal egyetértek.
rajongani viszont nem tudok sem Mage-ért, sem másért, a szókincsemből úgy 10 éve eltűnt ez a szó, bár lehet, hogy akkor sem nagyon használtam.
az "imádom" néha előfordul, kajákra, illetve magánéleti vonatkozásokban.
MA
2009. 10. 14.
15:38:50

És ezt hogyan foglalnád össze egy szóban? "nos, én szeretem a blogot, hozzátartozik a napi kalandozásaimhoz, hogy felnézek. a különleges hangulattal egyetértek."
Én nem tudtam rá jobbat, mint a Mage-rajongó, bár nekem sem stílusom a rajongás, főleg azért, mert az "igazi" rajongáshoz az elvakultság is hozzá tartozik, ami rám nem jellemző.
MA
2009. 10. 14.
15:48:12

Ivon: Boldog Születésnapot!
Ajándék kép: link
Ajándék zene: link
mr.
2009. 10. 14.
16:56:58

Sandy: ez így elég kevés infó ahhoz, hogy a kérdésedre érdemben bár ki is tudjon válaszolni.
Sandy
2009. 10. 14.
17:10:03

Man-nal vagy Mam-mal kezdődött a neve és mintha Zsófia lett volna, ennyi maradt meg. És ha Mamzel volt, bizonyára tud róla, és van olyan kedves, hogy jelez.
Mana
2009. 10. 14.
18:15:59

Ő lesz az, én érzem.
Sandy, miről nyilatkozott a sztárvendégünk?
Panna
2009. 10. 14.
18:53:07

MA: úgy látom már te is érzékeled a különbséget. mivel úgy tűnik elég különleges gondolkodásod van, kiváncsi voltam, hogy mit értessz Mage rajongás alatt. fura lett volna, ha a rajongásod tárgya maga Mage.. de ha a blogra vonatkozott, akkor már értem. máshogy fejezzük ki magunkat, ez nem baj.
az a különbség számomra, a "szeretem a blogot"és a rajongás között, hogy utóbbinál nem egyenrangúak a felek, márpedig itt demokrácia van:)
Jerry1022
2009. 10. 14.
18:54:09

A művésznőt szólítsam a bejárathoz?
andrás
2009. 10. 14.
21:18:22

Na, úgy látszik Mage még a regisztrációmra sem jött vissza, annyira elfoglalja az írás. Szomorú vagyok. Szerintem hagyjuk, és jöjjünk vissza a blogba, ha lesz új bejegyzés! Remélem, a kész mű megjelenik a blogban is. Kíváncsi lennék rá.
Mamzi
2009. 10. 14.
22:22:45

Mesélj Sandy, ki és miképpen nyúlta Mamzelt.
mr.
2009. 10. 15.
00:18:16

Sandy: azért az már nagyon durva, hogy manapság "ilyen" kétes hírnévvel is oda lehet jutni egy rádióadó mikrofonjához. melyik adón volt? mária rádió?
Sandy
2009. 10. 15.
06:36:44

Nem, Lajos. Őszbe csavarodó fejemmel én már csak azt tudom befogadni. Nagyon szöveg.
Sandy
2009. 10. 15.
06:40:58

Mamzi, kicsit rosszabbul alszom mostanában, így fél 6 körül a rádiót használom arra, hogy arra figyelve még elaltassam magam. Így a "női blogger" kifejezés és a "7.lett a mittudomén milyen versenyen" halkan átszűrődött a fülemig, de mire felhangosítottam, addigra a név elhangzott, és nem értettem többet belőle. Ha esetleg a Lajos rádión fenn van a műsor digitalizálva, olyan reggel 3/4 6 körül volt.
Halandó
2009. 10. 15.
11:02:50

A fránya kíváncsiság és a szabadidő sok mindenre képes.
Amúgy csak bizonyos Mautner Zsófia, 2007-es Goldenblog győztessel volt beszélgetés, és még csak nem is teljesen a jelzett időpontban. Igaz az valószínűleg jobban meglepett volna, ha tényleg Mamzellel folytattak volna beszélgetést..
Mamzi
2009. 10. 15.
14:02:43

Lajos rádió. Sandy és Halandó.
Úh.
mr.
2009. 10. 15.
14:07:14

mautner zsófi a(z egyik) leghíresebb újgenerációs, neten kívül is befutott blogger. (szerintem méltán) mára a szakmában már jóval ismertebb és kedveltebb, mint stahl judit.

én nem egy ünnepi vacsoraötletet, receptet nyúltam már a blogjáról. sok saját ötlete van, ellentétben sok más "gasztro hírességgel", akik innen-onnan vagdalják össze receptjeiket. és viszonylag egyszerűen elkészíthetőek az ételei.

ja, és nagyon jól tudja fotózni, amit elkészít. az embernek egyből kedve támad kipróbálni.

másik nagy kedvencem zsiros lászló róbert, aki szerintem méltán futott be még irl is a net világából. (idén goldenblog első helyezett volt) közös munkahely miatt, vele heti rendszerességgel futok össze. emberileg is nagyon szimpatikus, nem csak a blogja.
valahogy a bloggerekből eddig még valóban az értékesebbeknek sikerült "sztárrá" válniuk és nem a győzike, feketepákó stb. kategóriáknak. kíváncsi vagyok, meddig marad ez így.
MA
2009. 10. 15.
14:10:51

"valahogy a bloggerekből eddig még valóban az értékesebbeknek sikerült "sztárrá" válniuk"

Csak nekem nem... Folyton törölnöm kell a blogjaimat, mert valakinek biztos nem tetszik... Tudtok valamit Mage IRL sikerességéről?
mr.
2009. 10. 15.
14:20:28

melyikre gondolsz? a szakmában, a képzőművészetben, a nőknél, a sportban, az irodalomban? az egyikben tudtommal nagyon sikeres, de már nem emlékszem pontosan, hogy melyikben.
komolyabban: szerinted amire vállalkozott, abban el lehet érni eredményt kb. egy hónap alatt? gondolom, minimum fél-egy év kell hozzá. de ezt is csak tippelem, általam nem ismert a terület.
MA
2009. 10. 15.
14:29:14

Mr.: nem gondoltam semmi konkrét dologra, csak azt akartam tudni, hogy Mage közismert-e a blogon kívül is, és ha igen, akkor miért. De a szakmában és a nőknél biztos sikeres.
Amire vállalkozott (írás) abban a megjelenés UTÁN 1 hónappal már lehet sikert elérni, de az ritka. Gyakran évtizedek kellenek hozzá. De én sem vagyok szakértő, viszont ismerek egyet: link
Halandó
2009. 10. 15.
14:38:53

Mamzi:
Ha megkérlek az "Úh" részt kifejted picivel bővebben?
Jerry1022
2009. 10. 15.
18:22:24

Tény, hogy az írást érlelni kell. Stephen King is ha megír egy-egy regényt 3 hónap alatt utánna elzárja a fiókba pár hónapra, hogy átolvasva rájöjjön a gyenge pontjaira. Már a Mester messzemenően tökéletes művét biztos hogy azonnal lehet vinni a nyomdába. =)
Mamzi
2009. 10. 15.
19:59:36

Halandó: Igen. Már önmagában a név - Lajos rádió, felért egy gyomorszájassal. Aztán beírtam a Gugli-ba és nem adta ki. Szóval gyanúsak vagytok. Háromnegyed hat. Lajos rádió, mi?

Mr.: Ez egyedül ott sántít, hogy híresebb, mint Stahl. De ez nem róla árul el sokat, hanem a közízlésről.
mr.
2009. 10. 15.
20:28:32

Mamzi: te még sosem hallottad azt a nótát, hogy kossuth lajos azt üzente..

én többre tartom, ergo híresebb. (manapság tényleg többet hallani róla a médiákban, mint stahlról. pl. a diningguide.hu-nak is ő lett a főszerkesztője). amúgy stahl mint jelenség számomra mindig is visszataszító volt. még akkor is, amikor még nem főzőcskézett. de ő is egész tűrhetően főz, a receptjei sem rosszak, a könyve is az erős közepes vagy inkább a jobb szakácskönyvek közé tartozik. csak látni meg hallani ne kelljen. (no meg legtöbb műve nem saját)
Sandy
2009. 10. 15.
20:42:16

Mamzi, a dolgozó parasztsággal szövetséges munkásosztály bizony olyankor már számolgatja a hátralévő perceket. Azt pedig, hogy pl. Bochkorékat hallgassam, bármikor, bárhol, ne várd tőlem. Amennyi a celebvilágból eljut hozzám, a legvisszataszítóbb három között biztos ott van.
Mamzi
2009. 10. 15.
20:54:37

Onnan lehet tudni, hogy híresedik a nő, hogy még én is hallottam róla (olvasok Bedét), pedig abszolút nem követem figyelemmel a gasztro vonalat.

Sandy: A Lajos rádió ennek fényében egyenesen zseniális névválasztás.
Halandó
2009. 10. 15.
21:15:42

Én csak az online archívumukban turkáltam.
3/4 6-kor csak arról volt szó, hogy szerencsétlen gyerek már akkor is pornót talál a neten, ha csak azt írja be a gugliba, hogy nagymama. (Check.. és tényleg. Mi több, első helyen!)
Az ominózus bloggerina 6:22 körül volt.

Lajosnak egyébként az egy műszakban lévő kollega meg bármiféle pókokat szokott elnevezni.
mr.
2009. 10. 15.
21:49:20

hát igen, a lajos kedvelt beceneve tárgyaknak, élőlényeknek. olyan, mint a béla.
ma délután összefutottam egy új, általam eddig nem ismert kollégával, akivel majd pár hét múlva közösen dolgozunk. jópofa, humorizáló srác volt, de a nevét elhadarta bemutatkozáskor, semmit nem értettem belőle. kértem, hogy küldje el a számát sms-ben és mellé a nevét.
pár percre rá jött az sms: zimmer feri, 06-20..
visszaírtam: a valódit légyszi, el akarom menteni a névjegyzékbe.
válasz: zimmer ferenc, 06-20..
Mamzi
2009. 10. 15.
22:30:16

Mr., jól emlékszem, hogy neked ez nem az első ilyen kellemetlen szitud a nevekkel kapcsolatban?
Jerry1022
2009. 10. 15.
22:40:28

Vagy exkollégám aki mesélte anno volt egy kollégája (másik munkahelyen) aki mindenki csak a családnevén hívott: Mikorka. Az ok megvolt, mivel keresztneve Kálmán volt, és ez sajnos olyan vezeték és keresztnév kombó, akivel nem sokmindenki vág fel.
mr.
2009. 10. 15.
22:41:22

gyakran van nevekkel kellemetlen szitum. meg még az arcokkal. katasztrófális a név és az arcmemóriám.
ráadásként emberekkel kell dolgoznom.
mr.
2009. 10. 15.
22:47:50

Mamzel: méd dea volt szerintem akire gondolsz. mára annyira megszoktam a nevét, hogy magam csodálkozom, amikor mások furcsán kérdeznek vissza.
Jerry1022
2009. 10. 17.
22:32:03

Pedig azt hittem a szerver-labilitás megrettenti. De nem.
ltime
2009. 10. 21.
00:42:52

oek testveerek es egyben egy paar
Jerry1022
2009. 10. 21.
09:09:32

Kezdünk süllyedni.
MA
2009. 10. 21.
15:22:51

Itime: Volt már ilyen a világtörténelemben, de utoljára az ókorban. Az egyiptomi fáraók és a római császárok gyakran házasodtak a testvérükkel. És nyilván a hétköznapi emberek is követték a példát, mert a vallás is ezt állította eléjük. Egyiptomban Ozirisz és Ízisz, Görögországban Zeusz és Héra, Rómában Jupiter és Júnó is testvérek és házasok. (Zeusz és Héra a legkirívóbb eset, mert nekik a szüleik is testvérek. Kezdteben volt Uránosz és Gaia, az ő gyerekeik Kronosz és Rheia. Kronosz és Rheia közös gyerekei Zeusz és Héra, akik szintén házasok, több közös gyerekük is volt + Zeusznak mástól is sok.)

De a középkortól kezdve már csak unokatestvérek házasodhatnak, testvérek nem. Ez is egyre ritkább, és főleg uralkodócsaládokban volt jellemző, hogy ne aprózódjon a vagyon, de hétköznapi emberek is megteszik néha (pl. a nagyszüleim). Ma a magyar törvények (és más európai országok törvényei is) tiltják a testvérek között a házasságot és a nemi életet.

Érdekes példa testvérek házasságára Adolf Hitler családfája. Apa és lánya párosodásából született 2 testvér, egy fiú és egy lány, akiknek szintén lett közös gyerekük. Ez a közös gyerek volt Hitler apja. Hitler eredetileg Schicklgruber volt. Ő nem vérfertőzésből született, hanem "csak" házasságon kívül, ezért az anyja nevét hordta, az apját Hüttlernek hívták, és Hitler csak felnőtt korában vehette fel az apja nevét, akkor is csak módosítva, mert házasságon kívüli gyerek volt. (Elég szörnyű családfa, pedig nem én találtam ki, hanem hallottam valahol. Nem véletlen, hogy ilyen személyiségzavaros emberek születtek egy ilyen családban, csak az a baj, hogy hatalomra tudott kerülni ez az ember.)
Jerry1022
2009. 10. 21.
16:59:28

Nagyon kezdünk süllyedni.
MA
2009. 10. 22.
10:53:23

Jerry: Miért mindig a te neved mellett látom, hogy kezdünk sülyedni? :-)
Jerry1022
2009. 10. 22.
13:59:37

Elsüllyedtünk.
vio
2009. 10. 23.
17:23:20

Sok boldog szülinapot Jerry!

(Bocsánat a késésért, de tegnap nem találkoztam a laptopommal.)

Jerry1022
2009. 10. 23.
20:37:16

Köszönöm. De... honnan... ? =)
vio
2009. 10. 23.
22:11:36

Be kellett vetnem minden kódfejtő és emlékező tehetségem.
Jerry1022
2009. 10. 23.
22:43:10

Egen... most hogy mondod; feltűnt nekem is a "1022" a nevemben. Bocsi, kicsit el vagyok zsibbadva. XD
vio
2009. 10. 23.
23:11:08

Semmi gond. Igazából azt hittem, hogy csak viccből kérdezed...
aeon flux
2009. 10. 25.
08:49:39

szeretnék új bejegyzéseket olvasni.
Jerry1022
2009. 10. 25.
10:17:59

Hát arra várunk mi is. De még életjelet se ad. Szóval... várunk.
Sandy
2009. 10. 25.
10:36:09

Elárultátok magatokat. Szóval ti nem látjátok az új bejegyzéseket. Bizony, csak az igaz és jó emberek látják azokat.
Jerry1022
2009. 10. 25.
11:23:22

Hát igen, mi mocskos gyarló kutyák, csak a régi postok keréknyomaiban kullogunk és vonyítunk a hideg sárban. De akkor legalább elárulhatnád miről szólnak az új bejegyzések... =D
mr.
2009. 10. 25.
18:43:00

ae: most lebuktál, hogy nem olvasod rendszeresen. a blogger korábban bejelentette, most szünetet tart, mert könyvet/novellát ír.
mr.
2009. 10. 25.
18:50:51

Sandy: nekem is van egy keresztyény, igazmagyar, tisztaszívű, jóember kollégám. majd megkérem, hogy olvasson fel belőle szemelvényeket.
aeon flux
2009. 10. 25.
22:39:31

mr: igen, olvastam, de aztán jött még egy rakás bejegyzés, így abban bíztam, feladott ezzel a lökött tervvel.
mr.
2009. 10. 25.
23:31:23

ae: miért lenne lökött? mindenki keresi a kitörést. miért pont neki ne sikerülne? példának okáért van egy haverom, akinek három novellája is itt pihen a gépemen. :)
aeon flux
2009. 10. 26.
08:42:40

zsenge ifjúként mindenki követ el marhaságokat. :)
Sandy
2009. 10. 26.
14:27:51

Ahogy elhallgattam Darvasi Lászlót, Temesi Ferencet, Esterházy Pétert, egy nagyobb lélegzetű könyv -és Mage nem adhatja alább- megírása 7-10 évet is elvehet az író életéből. Úgyhogy hosszú télre kell készülnöd, kedvesem.
Jerry1022
2009. 10. 26.
14:50:34

Akkor sorsolással eldöntjük, hogy melyik hónapban ki néz rá a site-ra? Csak hogy ne üljön rá vastagon a por, meg azért mégis tartsuk a fényt itt.
andrás
2009. 10. 27.
20:20:35

Jerry: Melyik hónap az enyém?
mr.
2009. 10. 27.
21:30:32

a tizenharmadik.
Sandy
2009. 10. 27.
21:42:23

Én vállalom Happy szerepét. Képes leszek minden nap várni.
Jerry1022
2009. 10. 27.
22:46:37

mr.: Gondolkodram valami hasonlóan frappáns, ámde rövid válaszon; de olyan helyzetbe kerültem mint az amerikaiak mikor kijutottak az űrbe, és rájöttek, hogy a súlytalanságban nem fog a toll. Aztán milló dollárokat költöttek olyan tudományos kutatásokra, melynek eredményeként elkészítették a gravitáció hiányában is fogó tollat. Mikor az oroszok találkoztak ezzel a problémával egyszerűen ceruzát használtak.
Muncika
2009. 10. 28.
13:53:56

Srácok, hideg, hideg, nagyon hideg, megfagytok.
Jerry1022
2009. 10. 28.
19:35:24

Hm?
Sandy
2009. 10. 28.
22:05:14

Addig él a remény, amíg valakik még verseket is írnak ide. Mondjuk ez a kalapácsos szado-mazo motívum lefekvés előtt kicsit megvisel, de a tiszta művészetet azért kihallom belőle.
Jerry1022
2010. 06. 29.
10:57:11

Goldenblog? Nevezés?
Mage
2010. 06. 29.
14:17:32

Tudod, Jerry, ha a Goldenblogon indulsz, két dolog történhet, ami szörnyen kínos: 1: nyersz, 2: nem nyersz.

Olyan ez, mint egészséges emberként indulni a paraolimpián, és lemaradni úszásban, mert a félkarú éjjel-nappal edzett, brutálisan elszánt és doppingolt.

Ha meg nyersz, milyen érzés már, hogy leverted a tolószékeseket.

Ha olvasószámra törekednék, egész másként nézne ki a blog. Például több lenne benne a NMCS.

Én azt szeretem, hogy kik járnak ide, és nem azt, hogy hányan. Aki nem ütötte meg a szintet, az repült. A goldenblog, sajnos, nem ütötte meg.
Mage
2010. 06. 29.
14:34:53

Van egyébként rosszabb is, úgy hívják, hogy blogger-interjú. Amikor szegény próbál érdekeset, okosat mondani, és elképesztő álfilozófiai baromságokat hord össze. Ilyenek:

- Szerinted mi az alapvető különbség az olyan ember között, aki blogol, és az olyan között, aki nem?
- Mindenki blogol.

(Tényleg? Egyest kérsz vagy pofont?)

Az összes freeblogos interjú közül egyedül Mamzelé volt olvasmányos és érdekes.

(Talán még Myreille-é érdekelt volna, de azt nem olvastam el, mert neki már férje van.)
Jerry1022
2010. 06. 29.
16:23:47

Értem.

=> Regisztrálni jó <=