Nincs jogosultságod (már) a komment módosításához.
advert :: 2009. július 08., szerda, 10:49:08 :: 29 komment
culture budapest
Kedves BKV!
Szeretnék érdeklődni, hogy a 300 forintos vonaljegy eredeti árát mennyivel csökkentette az, hogy "pár lépés csak a Madách színház"?
Kérem, árulják el, mennyibe kerül az a jegy, amely vásárlása esetén a fenti szöveget nem vagyok köteles meghallgatni.
Azt is legyenek szívesek közölni, mikor lett a Madách színház olyan hatalmas, hogy 3-4 megállón keresztül csak pár lépésnyire van? (Egészen a Pesti Broadwayig).
Elárulom: az a színészhang, ami a színházban Langyika szerepéhez tökéletes, a villamoson utazva elmondhatatlanul idegesítő. Már én érzem tőle hülyén magam.
Szintén tudni szeretném, hogy az 50 darab reklámplakát, amit a mozgólépcsőn bámulok, hány százalékkal vitte lejjebb a jegy eredeti árát. Köszönöm.
(Színházba többet nem megyek.)
bonus content
2009. 07. 08.
11:18:30
Gondolom túlzsúfoltság van a tömegközlekedésen, hála a kerékpárosok demonstrációjának; az ellenőrök dolga megnehezül, kevés a papír amiből jegyet lehet nyomtatni, ezért egy humanitáriánus tömegoszlató eszközt voltak kénytelen bevetni. Ha csak minden ötödik ember kap tőle vérszemet, mindjárt ötödével csökken a heringjárat.
2009. 07. 08.
11:27:32
"Oktogon. Itt, az árnyas fák alatt érdemes patchelni a PDA kernelét."
"Jászai Mari tér. Ha most leszáll, még a pesti oldalon befejezheti a sitebuildet."
2009. 07. 08.
11:37:42
a hangbemondás a bkv saját pr ötlete volt. bartereztek. a színházaknak (kivéve 1-2 modern, kaki-pisi színházat) nincs egy büdös vasuk sem. ismert hazai színészek ingyen mondták fel a szövegeket, cserébe kapott ingyen reklámot a munkahelyük. nem volt pénzmozgás. az ötlet nekem tetszik. valahogy emberinek tűnik. az, hogy a megvalósítás milyen lett, nem tudom, mer én is olyan gyakran metrózom, mint te.
2009. 07. 08.
11:51:55
A régi metró bemondó hangja jó. Nem tudom, miért kell egy járművön többféle hangon beszélni.
Szerintem a hentesek nagy részének sincs egy vasa sem (kivéve, amelyik modern, romlott húst árul). Nem értem, miért nem teszik - emberi barter keretében - a sok finom húst a frissen beszerelt klímaberendezések alá. Ezzel spórolnának a hűtési költségeken, és a BKV-nak is jó reklám, hogy egy-egy éhes utas lekanyaríthat magának a karajból a tűzvédelmi baltával. Kicsit csöpögne a vér a nyakunkba, de sok szegény emberen segítenénk.
2009. 07. 08.
12:28:26
2009. 07. 08.
13:01:49
Ahhoz semmi közöm, hogy ingyen mondják. Ő bajuk. Ezzel a mentalitással nem csoda, hogy éheznek (amit egyébként sajnálok, de ebben a kérdésben nem érdekel). A reklám az reklám, akár pék, akár cementgyáros, akár színész érdekét szolgálja. Arut, szolgáltatást akarnak eladni nekem.
A weboldalakon lévő reklámok fedezik (részben) a portálok gyártási költségeit, reklámokból él a google, egyszerű a sor. Nézem a reklámot, cserébe kapok valamit.
Most tartunk, hogy ha felszállok a villamosra, a BKV-nak kéne fizetnie nekem.
Bliccelni eleve nem tudok, bármennyire szeretnék. Képtelenség bliccelni, ha van bejelentett munkahelyed, hiszen a BKV évek óta keményen veszteséges, és a hiányt az állam fedezi (az ország GDP-ének 58% adja Budapest, ez kétezer körüli adat). Tehát mindenki, aki dolgozik, vesz jegyet. Az autósokat eleve meglopja a BKV, és ezt nem tudom kiegyenlíteni azzal, ha néha megyek pár kört a metróval (nem megyek).
Ha még reklám is van, akkor felszállásonként kérek legalább kétszázat. Köszönöm.
2009. 07. 08.
13:26:20
Amúgy meg ez az egész BKV egy vicc. Alapötletnek nem rossz, hogy a fővárost behálózó közlekedési rendszer, de nekem nem ér meg 270 forintot fizetni egy útért. Vidéken ennyi pénzből Gyöngyös-hatvan távot teszek meg. Az meg majd' 35 km. Ha a magas jegyárakkal akarják kompenzálni az utasok hiányát akkor nagyon rossz felé tapogatóznak. Főleg most, hogy egyes buszvonalakon állandó ellenőrök lesznek az ajtóknál.
2009. 07. 08.
13:34:31
Mióta átépítették, van máshol is olyan kanyar, hogy repülsz.
2009. 07. 08.
14:25:21
2009. 07. 08.
18:04:27
2009. 07. 08.
18:48:44
2009. 07. 08.
19:04:47
link
2009. 07. 08.
20:11:43
Ügyszám: 11617/2008
Tárgy: tájékoztatás
Tisztelt Bejelentőnk!
Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat.
Először is szeretnénk megköszönni, hogy foglalkozik a BKV Zrt viteldíjrendszerével. Azonban tudnia kell, hogy ebből a szempontból csak javaslatokat tehetünk, döntési jogunk nincs, mivel az egyes jegy- és bérletfajták használatának módját Társaságunk önállóan nem szabályozhatja.
A közösségi közlekedés a maximált hatósági áras kategóriába tartozik, ezért a viteldíjak és azok alkalmazási feltételeinek megállapítása nem a BKV Zrt. feladata. Esetünkben az árhatósági jogkört a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. tv. 16.§ (1) bekezdése és az árak megállapításáról szóló 1990. évi LXXXVII. tv. 7.§-ban foglalt felhatalmazás alapján Budapest Főváros Közgyűlése gyakorolja.
Az Ön által javasolt 24 órás érvényességű jegyek alkalmazására a jelenlegi helyzetben nem látunk lehetőséget, mivel ezeknek a technikai feltételei pillanatnyilag nem adottak. Elviekben nem zárkózunk el az ötlettől, hogy a napijegyeket ne kelljen előre érvényesíteni, hanem az az első kezelés alkalmával történjen meg, ehhez azonban elkerülhetetlen – és költséges – technikai fejlesztés szükséges!
A megoldást az jelentené, ha a napijegyeket is a jegykezelőkkel lehetne érvényesíteni. Azt mi is tudjuk, hogy viteldíjrendszerünk fejlesztésre szorul, az ehhez elengedhetetlenül szükséges technikai, műszaki háttér megteremtése azonban rendkívül költséges, még ha az egyszerűbb, nyomtatásos jegykezelők teljes körű alkalmazását vennénk is figyelembe. Egy ilyen rendszer megvalósítása nagymértékben függ a pénzügyi lehetőségeinktől.
Reményeink szerint hamarosan bevezetésre kerül a chipkártyás rendszerünk, ami egy igazságosabb és „utasbarátabb” tarifarendszer bevezetését teszi lehetővé. A rendszer teljes kiépítését követő rövid átmeneti időszak után lehetőség lesz a viteldíjrendszerünk átalakítására. A különféle jegyeket és bérleteket egy chipkártya tartalmazza. Az elektronikus rendszerben lehetővé válik majd, hogy például a napijegy az első kezeléstől számítva valóban 24 órás érvényességű legyen. Erre azonban sajnos még várni kell, mert a rendszer kiépítése nemcsak költséges, hanem időigényes vállalkozás is, végleges döntés pedig az ügyben még nincs.
Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.
Budapest, 2008. június 24.
Üdvözlettel:
Szüts Katalin
ügyfélszolgálat-vezető
Ja, chip-rendszer... Mióta is, talán három hónapja az én felvetésem alapján működnek a napijegyek és nem került neki semmibe.
A Deákról nem én szereltettem le jegykezelőket.
2009. 07. 08.
20:49:49
2009. 07. 08.
22:26:02
link
És tárolja a rendszer, hogy mikor merre jártál.
A "London drága város és a tömegközlekedés sem olcsó"-ról meg annyit, hogy ott a vonaljegy az ottani 'minimál órabér' ötöde, míg nálunk a jegy az itteninek a háromnegyede. (Nagyjából.)
2009. 07. 09.
02:32:12
2009. 07. 09.
06:20:27
2009. 07. 09.
10:06:37
Ez mind félálomban egy fél órás buszút alatt.
2009. 07. 09.
16:10:17
2009. 07. 10.
15:43:42
2009. 07. 10.
20:19:53
2009. 07. 10.
21:07:21
link
2009. 07. 11.
07:03:14
2009. 07. 14.
08:38:56
2009. 07. 14.
13:27:50
2009. 07. 14.
13:45:02
2009. 07. 18.
10:01:22
A bartert akkor hiszem el, ha legalább egy színház műsorra tűzi a "BKV (Budapesti Közlekedési Vágy) villamosa" című darabot ... Vajon melyik lesz az?
2009. 07. 18.
11:41:28
ez utóbbi mondatát azért nem egészen értettem. milyen lett volna, ha munkaidőben veszik fel? elképzelem, ahogy a 7 órás előadás közepén belép a színpadra: "lenni vagy nem lenni? a wesselényi utca következik. átszállás a 224-es.."
2009. 07. 19.
19:31:55
Megtisztelő kérdésére válaszul: pontosan 50 forinttal csökkentette. Idén emiatt a pár lépés miatt hagyhatja ki a második emelést, amely gondolom sejti, nem egyezik meg az infláció mértékével. Amennyiben mégis végre kell hajtanunk, úgy ez utóbbihoz mindenképp ragaszkodunk, szíves engedelmével.
Köszönjük megkeresését!